23:08 TRÖÖÖT !

2010-06-16, 23:16:39 / Kategori: Allmänt

1 : en gård taven av mejj
2 : ngt roligt som jag ramla fårn tagn av mejj !

Hejsam bloggen .

idag , har min dag varit jätte GOOOD ! :d
hahah vaknat & typ fix åkte med broshan till min lilla syster & hälsa på mamma & pappa & jasmin ! :D Sen så typ åkte vi efter 3timmar igen typ till moster sen drog jag ut med amanda vi flumade på stan & tog bilder :) Sen gick vi till hageby ville inte betalla en massa med buss kortet så h6 Men men , sen var vi opå hc gick runt hel j**va hc fett skoj men jobbigt & titta på löshår jag ska köpa :) men senåkte vi buss till amanda somm bor typ i elle rjag vetej vad det heter :D - aja hängde där lite sen drog vi & mote johanna & emma vi gjorde inte mkä för min buss kom efter kke 20 minuter hahah , vi bråka emd en tjej & typ druga moot henne ( vi ringde ) aja sen åkte jag hem & typ åkte för långt så fick gå halva vägen :) sen ifl hem äta&durchA sen datan & så (: nu sitter jag här snälla titta in den hära bloggen www.foki.blogg.se hej då nu ska jag typ vara social på msn & mess pussen


IMRN BLIRE JESSICA & MADNA !!!!<3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?