+++++

2010-06-15, 22:26:40 / Kategori: Allmänt


1 : himmel en kväll ! tagen av mej ! 2 : En lekpark med en cykel taven av mej !

hej bitches

idag har jennifer haft det kanske myssigt i finsk ! :) aja , vakna runt 9 & såg på tv & sen typ runt 11 messa en massa folk mej & så sen fix & typ durcha sminka mej & plata efter ett tag sen typ runt 3 eller ngt så typ åkte jag bil med moster ner till BB & träffa min lilla söta lilla syster & min mamma , blir att åka hem på torsdag :) för pappa kmr hem då h6 fett skönt att vara i finspång då längtar svin mkä att få ligga vid min bärbara data & bara softa ! hihi är man inte trög så är man ifl sen typ hade jag det myssigt med dom sen typ drog jag hem till moster åt taco & så sen tv & sen datan & sen typ tv & så svin tröt så typ snkkar hela tiden men nu ska jag sega vid datan  & chilla  a have a great day to day bitches !:d


~ Puss på dena ffina dag :*



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?