NU ÄR DEN ÖÖÖVEEEER (FRÅGESTUNDEN)

2010-06-16, 23:46:43 / Kategori: Allmänt

svarade ite på allt men sånt e inte bra att svara på (: <3

 

 

 

vem e din allraallra bästavän om du får säga EN ? jessica & manda ! <3

äru kär, isf i vem ? ja jag är kär adam bohlin ! <3

tycker du att du är fjortis ? nej absolut ite ;o :p<2

saknar du nån ifrån forsskola ? Aa malin & alva :( <3

har du nåt syskon ?  Aa fick ett igår :D

har du kontakt med nån från avesta ? MÅnga ! :D madde malin alva & många flera !

ska du flytta tillbaka till avesta ?  nej tyvär det ska jag någ ite :/ <3

saknar du nån i avesta ? Jaa många !

tycker du att du är fin ? A ibland om jag får vara så ärlig ! :)
(de tycker jag) awi tack att du tycker det du är någ med fin 1 <3




har du rakad fitta ?  De ska du skita i ! :p



 

bh storlek`? aha du , typ 75c (:




har du sugit av din pappa ? nej jag absolut inte sugit av min pappa !!!!!!!
tycker du att det är skönt att onanera ? asso shiiiit !



har du knullat med martin????
eller ljuger du bara om det ??  hur trög e du som har skrivit de hära!!? NEJ jag har inte dety& jag ljuger inte om ngt ! ;o



Är du 11 eller 12 år?  jag är 12 (:



är du oskuld ? em lurig fråga tar reda på det ngn annan stans tack ? (:


din knullare

din jävla hora .. du har knappt a storlek i bh HAHHAHAHA så äcklig



2010-06-25, 20:38:09



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?