skriver om , lördags kväll söndags kväll oh sist min nya måndag ;D <3

2010-03-01, 16:14:11 / Kategori: Allmänt

lägger in bilder sen så alla vet det :D

FÖRLÅT , HAR INTE KUNAT BLOGGA 3 DAGAR :'(
MEN NU E JAG IGÅNG ! §§


LÖRDAG :*
Sov hos BÄSTA NERMIN ! ;*
fett niiice vi lekte fjortisar
jag trösta henne , för
en tjej som stod henne
nära hade dött , vi åt godis
o sprang in i snön, skratta, log mitt i bergska, kolla på himlen o lyssna på musik
sedan va vi smutsiga så vi gick till hennes relax o basta bastu , bada bubelpool 
vi ducsha , sen vi hade JÄTTE
skojj.hon ramla medans hon skulle springa in till bubbel poolen!! :D
asoo , Nermin :D
vi bada me hennes syster me vi åt godis o drack soda vatten medans vi bada
malak blundade o va nära på att sova så jag kasta på henne min soda vatten
som jag hade, de va skit roligt vi satt o kasta på varandra mat o allt
oh nermin satt o garva o sa att vi inte vågade röra henne så vi kasta oss över henne direkt xD!
oh v tåg fjortis bilder ofc ! ;d
vi e fett omgna ;d §

SÖNDAG ;D
vakna upp hos Nermin..
Vid 12 typ, men Nermin sov , oh Malak ochså
hade fett tråkigt , men sän när dom vakna så
typ , TOG vi kort , Selma ringde 24/7 oh
väckte oss , men vi sa ja !!
sen åkte jag hem jag åt matt , ris oh kyckling... :d
URSSHH SKANADE NERMIN DÅ :'(§§§§§§§§§§§
KUNDE INTE SOVA TÄNKTE PÅ LÖRDAGN , :'( §§§
ohhhhhhh ! ;d
OH MALAK !!!! §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

MÅNDAG !!!!!!!!! ;d
Oh nu e ja md malak oh nermin
 vi ska kolla på film idag o va
litte ute ska trösta henne litte ledsen e hon<3
JAG ska sova hos nermin inatt,
=) SKRIVER MERA IKV OM DAGEN
PUSSSSSS




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?